Turite klausimų? Susisiekite +370 609 99018
lt

Sutvarkykite buhalterinę apskaitą už ankstesnius laikotarpius

Sutvarkykite buhalterinę apskaitą už ankstesnius laikotarpius

Apleistos apskaitos tvarkymas

Ar jūsų ankstesnių laikotarpių apskaita yra nesutvarkyta? Žinoma, ne pati geriausia situacija, bet jūs tikrai ne vieninteliai, kuriems taip nutinka. Tačiau tikrai ne visos apskaitos įmonės turi išteklių dirbti su šia klientų grupe ir dėl to pasirinkimo laisvė gan stipriai sumažėja. Suprasdami jūsų susirūpinimą ir turėdami galimybių, mes dažniausiai neatsisakome padėti ir imamės apskaitos už ankstesnius laikotarpius sutvarkymo, privalomų deklaracijas pateikimo, ir, jei reikia, metinės finansinės atskaitomybės parengimo už tuos laikotarpius.

„Apskaitos tvarkymo už ankstesnius laikotarpius” paslauga yra skirta tiems, kurie praeityje buvo sustabdę kompanijos veiklą, neteko buhalterio ir laiku nerado tinkamo, ar turėjo nekompetetingą buhalterį, kurio darbams užstrigus gali prireikti pagalbos iš buhalterinės apskaitos įmonės. Tačiau reikia turėti omenyje, jog tai daugeliu atveju kur kas daugiau kainuojantis darbas, nes greičiausiai už dalį darbo jau buvote sumokėję kažkam kitam, o mums teks peržiūrėti visus duomenis, kad patikrinti, kas buvo padaryta, siekiant išvengti duomenų dubliavimo. Be to, pati paslauga yra brangesnė, nes greičiausiai tai bus atliekama viršvalandžių sąskaita. Todėl geriausias patarimas būtų nemesti apskaitos ar nesirinkti ją tvarkyti kartą metuose, tikintis sutaupyti, nes dažniausiai sutaupyti, deja, nepavyksta. Jau nekalbant apie tai, kad tai prieštarauja įstatymams, tokia praktika būna ypač ydinga ir dėl galimo informacijos praradimo ar galimybių laiku atlikti reikiamas korekcijas netekimo.

Kada mes imamės apleistos apskaitos tvarkymo:

Sąlygos:

  • Jūs turite turėti ne daugiau nei 500 dokumentų (įskaitant ir įrašus banko sąskaitoje);
  • Jums reikia pristatyti išrašą iš banko sąskaitos;
  • Jums reikia pristatyti bandomąjį balansą, jei jūsų įmonė anksčiau vykdė veiklą;
  • Jums reikia pristatyti visus dokumentus, kad mes galėtume identifikuoti visus judėjimus, kurie atsispindi banko sąskaitos išraše;
  • Prašome pateikti mums trumpus komentarus, jei buvo atliktos netipinės veiklai operacijos ir negalima akivaizdžiai susieti jų su kitais dokumentais;
  • Mažiausias mokestis už šią paslaugą yra 200 € + PVM ši suma turi būti sumokėta avansu. Matant bendrą dokumentų apimtį, ši suma gali būti ir didesnė.

Pravartu žinoti:

  • Pinigų išėmimai be dokumentų, bus traktuojami kaip pinigų išėmimai privačiam vartojimui, o tai jums greičiausiai padidins mokėtinus PVM, Sodros, gyventojų pajamų o kartais ir pelno mokesčius.
  • Pinigų įdėjimai be dokumentų, taip pat gali būti didesnių PVM bei pelno mokesčių priežastimi.
  • Jei banko sąskaitos išrašo laikotarpį nėra – mes negalime sutvarkyti jūsų apskaitos. Išimtis, jei banko sąskaita iki laikotarpio pradžios buvo tvarkingai uždaryta.
  • Jei bandomojo balanso nėra, bet įmonė vykdė veiklą prieš laikotarpį, už kurį mes turėtume sutvarkyti jūsų apskaitą – mes negalėsime tinkamai to atlikti.

Galimos klaidos dokumentuose arba jų dokumentų trūkumas

Jei pateiktuose dokumentuose yra klaidų, kurias mes galėtume identifikuoti, ir /arba trūksta dokumentų, jūs gausite elektroninį laišką, kuriame Jus informuosime apie tai. Į šį pranešimą turėtų būti atsakyta ir trūkstami dokumentai pateikti per 3 darbo dienas. Jei per šį laiką mes negausime papildomų dokumentų, tai mes atliksime savo darbą vadovaudamiesi visuotinai pripažintais apskaitos principais.

Tais atvejais, kai pradėjus dirbti išaiškėja, kad mes negalime sutvarkyti jūsų apskaitos, nes trūksta dokumentų, mes negrąžinsime jūsų sumokėto avansinio mokesčio už šią paslaugą. Todėl labai rekomenduojame jums neužsisakinėti paslaugos, tol kol nesate tikri, kad galite pateikti pilną apskaitos dokumentų rinkinį, tai yra bandomąjį balansą laikotarpio pradžiai ir banko sąskaitos išrašą bei pirkimo-pardavimo dokumentus už laikotarpį už kurį tvarkome apleistą apskaitą.

Ką mes pateikiame Jums?

Ką mes pateikiame Jums?

Tuo atveju, jei gauname prieigą prie Sodros ir VMI elektroninio deklaravimo sistemų per 4 dienas po to, kai paprašėme, tai parengtos deklaracijos ir kitos ataskaitos valstybės institucijoms yra pateikiamos šiose sistemose. Jei prieigų prie minėtų sistemų mums nesuteiksite, tai gausite mūsų parengtas deklaracijas ir kitas reikiamas ataskaitas valstybės institucijoms elektroniniu paštu, tereikės jas patiems tinkamai pateikti atitinkamai institucijai.

Tačiau kartais neįmanoma tinkamai sutvarkyti apskaitos, nepatikrinus, kokie duomenys buvo teikti anksčiau, todėl prieigas prie minėtų institucijų sistemų galima laikyti kaip vieną iš labai svarbių sąlygų.

Jei turite klausimų, rašykite mums